sobota, 21 stycznia 2012

Lena jako Kapitan Hak



4 komentarze:

  1. Bardzo z niej groźny Kapitan Hak :) I tak przy okazji- jestem fanką pana Pepe :) Cudne pomysły, cudne wykonanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne, sama bym się chętnie pobawiła
    no i pani w szkole broni nie zabierze, bo mięciutkie i krzywdy nie da się zrobic
    polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem świetnych pomysłów na wykorzystanie filcu surowca, który zrobił się już nieco oklepany wśród twórców (sama miałam "filcowe epizody ;D). A tu - zamek, domek... i zachwyt! Pozwoliłam sobie co nieco napisać: https://www.facebook.com/magic.suitcase?ref=tn_tnmn

    Pozdrawiam i gratuluję stworzenia pięknej bajki dla dzieci (i nie tylko dla dzieci - sama chętnie zostałabym księżniczką filcowego zamku ;>)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod mega wrażeniem, ten blog to cudowne miejsce !

    OdpowiedzUsuń